Gast Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 Krijg geen beeld meer. Cam wordt niet meer herkend door ontvager geeft n.l aan no module. Waar kan ik software vinden voor de Freextv cam. Ik heb een Cas interface om te programeren
MIMTRAM Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 met een gewone cas+ zal het niet gaan,enkel met een cas2,en dan nog als hy uw modul niet naar de maan stuurt(by slechte manupulatie).
Fredo Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 kijk bij jokercam daar staat alles maar deze krijg jij zo niet meer aan de gang ik wel met de cas2 Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
©TheMenk© Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 Misschien kun je ook aangeven, waarom hij het volgens jou niet meer doet. Heb je (bv.) geprobeerd om hem te proggen met een fun, of met de cas. Of iets anders met de cam gedaan? gr TheMenk
Fredo Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 ook niet met natte vingers aan gezeten??? Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
cybermix Geplaatst: 25 februari 2004 Geplaatst: 25 februari 2004 of em eruit gehaald terwijl je decoder nog aanstaat, daar kunenn de jokercams ook niet goed tegen.
Fredo Geplaatst: 26 februari 2004 Geplaatst: 26 februari 2004 Citaat: of em eruit gehaald terwijl je decoder nog aanstaat, daar kunenn de jokercams ook niet goed tegen. daar heb ik met joker geen last van wel met magic die dan terug valt in dreamload Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen