Gast Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 HI, geen nieuws meer dat c* in 2002 haar abonnee's zal voorzien van nieuwe en veiliger(?) smartcards. Volgens bepaalde personen,zouden ze met deze nieuwe cards in één uur verschillende keywissels kunnen doen.Maar nu een realistische vraag. Niet iedere c* abonnee kijkt constant naar c* maar ook soms naar fta kanalen op andere satellieten.Maar wat als hun abonneekaart geen update's meer ontvangt?zullen zij dan als ze kijken naar c* dan telkens moeten wachten totdat de k*y in hun kaart komt of wordt dit telkens bellen naar klantendienst?Zullen ze hun abonnee's niet moe maken telkens te moeten wachten om beeld te krijgen of zullen ze sneller na elkaar de update's sturen.Ik kan mij niet voorstellen als je na je dag werken thuiskomt eerst 20 minuten moet wachten vooraleer je kan genieten van de c* kanalen.
Duwgati Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Ik weet natuurlijk niet hoe de diverse C+en erover denken, maar van Stream is in ieder geval bekend dat ze hun lrdeto kijkers daarmee wel altijd lastig hebben gevallen. Als je daar je receiver niet altijd op het juiste (dus Stream) kanaal hebt staan, dan kun je je PMK update vergeten. En aangezien ze die update maar gedurende enkele uren per week versturen, missen heel veel mensen (ook de abonnees) die updates. En dan moet je dus weer bellen voor je update. Ik heb eens een tijdje een officieel abo gehad (via via) dus ik heb het regelmatig meegemaakt. En ik kon niet eens bellen want ik spreek geen Italiaans <p>[ 13-12-2001: Bericht gewijzigd door: Duwgati ]</p>
Gast Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Hoi,<p>Dat is ook een van de redenen dat de oudere "goedgekeurde" Irdeto ontvangers ook nooit uit geschakeld worden. Je beeld is danwel zwart maar de ontvanger blijft intern volop doorwerken, alle ECM`s en dergelijke worden gewoon verwerkt.<p>Maar hoe het dan moet met de seca ontvangers, die wel een echte Aan/Uit schakelaar hebben??<p>Mischien krijgen we van C+ wel de instruktie de ontvanger, als we niet kijken, altijd aan te laten op staan op b.v. RTL4....<p>C+ kan dan in iedergeval van mij de rekening van het hogere stroom-verbruik krijgen ;-)<p>Groetjes, Erik.
Gast Geplaatst: 14 december 2001 Geplaatst: 14 december 2001 Dat zou maf wezen zeg, mag ik zeker als ik mijn ontvanger uitdoe bellen a 1 piek p.m. ohw sorry 1 euro p.m. ;-) afronden zijn ze goed in bij Canalplus. Als dat het geval zou wezen zeg ik per ommegaande op, veelste lastig en dacht dat die 5 tientjes per maand al meer dan genoeg was, gaan ze ook nog mijn telefoonrekening belasten.
Aanbevolen berichten