Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Beste vrienden, Mijn MR met 1.055 is ermee opgehouden. Gewoon onder normaal gebruik in een Humax5400. In het common interface menu kun je zien dat de ontvanger de MR een aantal keren probeert te initialiseren maar uiteindelijk de melding geeft 'invalid CI module'. Het heeft altijd goed gewerkt! Ook in een laptop met W2000 wordt de module niet herkend (misschien zegt dit niks.....). Voordat ik investeer in een UCAS interface, wat kan er aan de hand zijn en is deze MR nog te redden?
Peetz Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Dit gebeurde bij mij na een upgrade met FunCards. Probeer de Mr Truuk of het zappen over Hotbird (zie elders in dit forum). Humax 5400 - Triax88cm - Stab HH120
Fredo Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 voor je een cas koopt kijk even of er niemand met een cas in je buurt wooond zodat je kunt kijken of dat wel werkt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen