luckrus Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 Ik ben een "nieuweling" in dit forum en met MR/CardProgramers. Wie wil me helpen om mijn MR 1.055 naar 1.060 te upgraden. Ik heb XTREME met MR1.055 InfinityUSBPhoenix+2xFun6 cards. Ik gebruik MR1060_1024_1.hex/ MR1060_1024_2.hex/Uload_software_flash.hex.om MR te upgraden. Na opstarten van Infinity stop ik de eerste Fun6Card erin en ERASE Flash memory,Internal en External EEprom.Daarna kies ik de flashfile in het venster 'Flash' en de MR1060_1024_1.hex file in het venster 'exteep'. en schrijf eerst flash en dan de file. Met de tweede kaart doe ik hetzelfde maar met het MR1060_1024_2.hex bestand. Met het inladen van de eerste card in MR wordt er voor een "serial download" gezocht en uiteindelijk krijg ik de melding dat "..seriele kabel niet aangesloten.." (logisch er is geen seriele kabel aangesloten). Het lijkt erop dat ik de Funcard niet op de juiste manier schrijf. Op vele sites heb ik naar een goede "handleiding" gezocht - maar een Funcard schrijven lukt me nog steeds niet. Wil iemand me aub helpen met een goed advies. Alvast bedankt, Alex.
Fredo Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 de file die jee geebruik is een verkeerde voor de rest doe je het goed zoek eens naar mr 1.07t die is beter en loopt lekkerder hij is van x*h*m Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Hoi, Ik heb pas hetzelfde gedaan. Bij mij werden de fun-6 kaartjes niet herkend door de MR. Ik heb toen de fun-6 kaartjes als fun-5 kaartjes geprogrameerd (natuurlijk met de daarvoor geschikte hex-files)! Hiermee werden de drie fun-6 kaarten gewoon als fun-5 karten herkend door de MR en ging de download uitstekend. In 10 minuten klaar! Hoop dat je hier iets aan hebt, André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen