Fredo Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Henk dit is geen file met penta gaat er niks los hij mag wel als bijlage Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Hier is in iedergeval de juiste magic.cas !! Proggen met de cas interface. 1.Hele mik mak wissen 2.Magic.cas proggen 3.programma opnieuw starten! (Soms wel meerder malen voor de volgende stap (vaak ergenis om stap 4 af te ronden!!!!) 4.Dreamload laden. (evt. met penta 1.09) 5.Pentacrypt laden naar keuze
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Ja, maar, het gaat toch niet om de magic-cas, die is tich altijd goed, het gaat toch om de loader???
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Citaat: Veel succes. Ben er maar meegestopt, wordt er erg deprie door! Heb een Macronix 29LV160AB Flash, deze krijg ik in dreamload, vervolgens penta1.20dump bij cassuporters vandaan gehaald write vanaf adres 10000 en penta staat erop, dus zal die 1.09 van jou ook wel een goeie dump zijn. Maarja zonder Conax geen..... Hier heb je jou flash om van MR naar MM te gaan, sucses ermee
Anmax Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Citaat: Proggen met de cas interface. 1.Hele mik mak wissen 2.Magic.cas proggen 3.programma opnieuw starten! (Soms wel meerder malen voor de volgende stap (vaak ergenis om stap 4 af te ronden!!!!) 4.Dreamload laden. (evt. met penta 1.09) 5.Pentacrypt laden naar keuze Bedankt schotelhenkie voor je Flash, zou dit het dan zijn waarom het steeds verkeerd gaat? combi flash-xilinx. Heb je de Penta nu met de MM-loader gedaan of met de cas? En ook vanaf adres 0 begonnen? DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
Gast Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Helaas, dit werkt bij mijn flash dus niet, ik geloof dat ik toch nog het dichtst in de buurt kom met dat bestandje van cammy, maar hoe moet ik nu verder nu die H-loader er in zit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen