vito44 Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Is er al iemand bezig met het maken van een printje om de combinatie cas2-xtreme te vertragen? Of is dit niet echt nodig.. Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)
Fredo Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 ja ik heb net de sspullen gekocht Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
vito44 Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Geplaatst: 4 maart 2004 hallo Fredo, houd je me op de hoogte van de ontwikkelingen?Ben hierin ook nog maar een leek,maar wou me toch ook een beetje verdiepen in de materie... groetjes Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)
Fredo Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 ik wil een soort printje met een stekker maken dat is het makkelijkst ook ivm de flatkabel Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Mag ik weten waarover het gaat. Heb mijn cas2 nog niet uitgepakt. Maar wil ook meedoen uiteraard
vito44 Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Geplaatst: 4 maart 2004 het gaat hier over de aansluiting van de cas 2 naar arnion/xtreme (zie schema duolabs) Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)
Fredo Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 als je normaal die duo kabel moet maken kruisen de flat draden als je een printje maakt kruis je dat op de print werkt beter Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 volgende vraag zal waarschijnlijk worden, wararom no av melding op mijn arnion,wie kan hem repareren. Tip een mr moduul is goedkoper als een reparatie
Fredo Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 €85.00 is toch veel geld voor een tijdelijke reparatie Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 hoe zo tijdelijk,als het mislukt ga je het weer proberen dan?
vito44 Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Geplaatst: 5 maart 2004 Ha die Fredo...Ik ben reeds zo ver dat ik de cas 2 aangesloten heb en connectie gemaakt heb,ik krijg echter de volgende boodschap:Reading complete! press SAVE to save the read data CAM Connected Xilinx XC9536XL CPLD Version 4 detected Searching for flash... Functionality not warranted Flash unknown: Manufacturer ID: 0x00 Device ID: 0x90 Wat denk je?Het zal wel niet safe zijn de flash te erasen zeker?Ik heb wel de data opgeslagen graag antwoord thx Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)
Fredo Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 hij heeft de flash die ji nodig hebt niet on board dus zoek de goede flash en zet diee ook in de flash map van mm en mr dan komt het goed gewoon erbij zetten dan kan hij zelf kiesen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 0x00 en 0x90 betekend dat de cas2 de CPU in de receiver niet in DEBUG mode zet.
Fredo Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 klopt en dat komt omdat hij op dat moment niet de juiste flash ziet Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen