Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem aan dat die Matrix reloaded cam officieel is? Zie hem veel op sites van winkels, maar hoor nergens dat er geen kaartje in moet. Hoe dan te regelen met Canal Digitaal?

Mischien ergens een linkje met wat algemene uitleg over die Matrix Reloaded?

Die MR-cam werkt naar ik aanneem gewoon in een CI-slot; moet ik met zo'n MR rekening houden met de codeersystemen die een ontvanger al dan niet aankan?

Bedankt!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Je wilt dus, zonder gedonder beeld op Ned1-2-3 RTL4-5 SBS6 Yorin V8/FoxKids Net5 en TMF.

Rest maar 1 ding. Of voor de komende jaren nog een Multichoise kaart op de kop tikken, of meteen via een nederlandse relatie een Seca2 kaart charteren.

Een Matrix Module (Ucas3.0) is een herprogrameerbare module waardoor je er een zogenaamde Reloaded van kan maken. Van maken, wil dus zeggen dat je kunt kijken naar bijna alles wat God verboden heeft. Is dus niet legaal, en het kan dus zijn dat je soms zonder beeld zit. Vandaar die legale kaart... (over de werking is hier al heeeeeel veel geschreven, kijk maar eens in het betreffende forum.)

Enne, die Reloaded cam.... weet canaldigitaal niet eens wat het is... (aanmelden kan en hoeft dus niet)

DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield

Visiosat draaibaar - Wavefrontier

---------------------------------

Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen