Ga naar inhoud


real one player


Marc put

Aanbevolen berichten

Wat doe ik verkeerd ?

Voordien als ik een link opende waarbij een Windows of real one player diende geopend te worden, kwam in eerste instantie WMP en in tweede instantie Real One te voorschijn. Nu heb ik per ongeluk Real One verwijderd. Na het terug installeren (en werkend) ervan wordt in tweede instantie bij het aanklikken van een link Real One niet meer geopend zodat het bestand niet kan geopend worden. Waar kan ik de instellingen terugzetten zodat deze terug als tweede player automatisch terug geopend wordt ?

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ligt er een beetje aan welke versie van windows je gebruikt.

 

Met winXP kun je het volgende proberen, Klik een bestand dat je wilt afspelen aan met de [rechter muisknop]terwijl je de rechter [shift] toets ingedrukt hebt.

 

Nu gaat er als het goed is een puldown menu open met daarin de optie [open met]of [openen] iig moet je niet de bovenste optie nemen, maar dat [openen] iets lager in de menu lijst.

 

Klik daar op, je komt dat in een venster waar in je kunt kiezen om een programma te selecteren in een lijst. kies realone in deze lijst (het kan zijn dat je moet bladeren om zo naar de realone.exe te komen, en zorg er voor dat in het vakje [Dit type bestand altijd met dit programma openen] een vinkje staat.

 

Nu zou het programma realone weer moeten werken met het gekozen bestands type.

 

suc6 ermee.

GrtZ, Andrè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor je antwoord.

Inderdaad als ik een Mp3 bestand wil afspelen van op mijn harde schijf kan ik inderdaad bepalen met een rechtermuisklik kiezen met welke player dit bestand moet worden afgespeeld.

Ik zal mijn probleem nader verklaren met een voorbeeldje:

Als ik een videofragment wil bekijken (watch) van een muziekclip van deze site http://www.bbc.co.uk/totp/top40/ (real) blijkt dit bij mij niet te werken.

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebeurt er helemaal niets als je zo'n link aanklik, ook geen foutmelding of een ander programma dat wil opstarten?

 

Ik gebruik zelf realplayer, en dat werkt wel. Ik heb al diverse extenties (tijdelijk) losgekoppelt van realplayer om uit te vinden welk type extentie op die site wordt gebruikt, een ervan is ram.. dus de extentie ram koppelen aan realone moet (deels) je probleem oplossen.

 

Kun je bij de configuratie schermen van realone niet aangeven met welke bestandstypen dit programmma moet werken???

 

suc6 ermee

 

GrtZ, Andrè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles van Real One eraf gegooid en volledig opnieuw gedownload en geinstalleerd. Voila alles werkt weer zoals voordien. In iedergeval bedankt voor uw antwoorden. :thumb1: :thumb1: :thumb1:

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...