Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 nu zit in mijn 100nl2 Ver 6.33 van Dynamit en wil de zenders er in zetten van de thor maar hij vind er maar +/- 50 zet ik mijn philips (7072 ook met emu) er aan dan heb ik alles wel heb de symbolrate ook al bij gewerkt maar nog kom ik niet verder de key heb ik uit de philips en moet dus goed zijn doe ik iets verkeert of wil dit niet op deze pioneer of moet ik een andere kanalenlijst er in zetten ? :verward: [citaat] [/citaat]
Gast Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 Ik maak gebruik van de Zibi_633_V8.7_ServCard Fix10 zoals deze bij mz te halen is en vind alle kanalen op de Thor. Hiervoor heb ik trouwens geen extra symbolrates ingevuld. Ik weet niet of je iets aan mijn bevindingen hebt, maar dan weet je in iedergeval dat het moet kunnen. groet.
Gast Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 bij mz was ik al maar ook daar zit de thor niet in de zenderlijst het gaat mij om de conax zenders op 1.0°W of kijk ik weer eens niet goed bij mz Gr Pp
Gast Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 Thor zit inderdaad niet in de kanalenlijst. Wat ik bedoelde is dat ik handmatig geen transponders heb toegevoegd om alle zenders op thor te ontvangen.
Gast Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 mooi ik weet niet wat je bedoeld heb jij nu wel de lijst met deze zender er in [color:"red"] Discovery ,Kiosk 1 tot 22 ,Canal + Blå ,Canal + Sverige,Canal + Gul,National Geographic Channel [/color] enz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen