Gast Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 Hallo Allemaal. Het klink een beetje dom maar goed, wie heeft er ervaring om nieuwe software in een manhattan 6800 te zetten ik heb nu veel gelezen, maar het is voor mij nog een beetje onduidelijk ook heb ik de instrukties voor me liggen maar dit komt niet overeen met het nieuwe programma wat ik heb in de instruckties staat bijvoorbeeld "kijk in het middenblok "Compress Data + Application " beetje raar want dit kan ik nergens meer terug vinden in het programma het zal voor mij de eerste keer wezen om een ontvanger van nieuwe software te voorzien dus ben erg voorzichtig met het oog op vele berichten dat het fout kan gaan . ik heb dus versie 4 van het programma.. alvast vriendelijk bedankt..
bommeltje Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 hoi, geloof me maar als ik zeg dat het geen zin heeft. je flash chip is kapot. of je moet het iedere keer willen doen,mijn zegen heb je. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen