Gast Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 Mijn MR werkt niet met mijn nieuwe Dreambox. Moet ik nog iets instellen als ik de MR in de DB heb geschoven? In mijn Humax werkt het gewoon. Kan nu alleen de Duitse FTA zenders ontvangen. gfaverey
Fredo Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 in de dream moet hij ook zo werken maar is hij wel geinstalleerd Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Ik heb de MR alleen in de DB geschoven. Hoe installeer ik het dan? Ik ben nog niet zo handig met mijn net nieuwe DB. In de setup bij het CI menu zie ik wel dat je iets kunt instellen. Moet daar soms iets gebeuren? gfaverey
Fredo Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 zie je daar de modulee of mr1.070 als er staat modulee is hij nieeet klaar klik er dan op tot hij mr 1.070 aangeeft Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Hi Fred, Er staat bij mij MR 1.060. Kennelijk toch herkend door de DB. Maar toch geen Ned1 of meer. Moet er soms nog meer gebeuren? Ben nu nog druk in het Duitse handboek aan het studeren, dus loop qua kennis nog even achter. Mvg. George
Fredo Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 zoals je het verteld kijk je naar hotbird en niet naar astra probeeer limburg tv eens die is astra als je de module ziet werkt hij ook Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen