Ga naar inhoud


help ivm dl-20


Gast

Aanbevolen berichten

wie kan mij aub helpen, nu heb ik alle<BR>spullen binnen van willem, 2 ic kaarten<BR>en een dl-20 programmer omdat ik al een phoenix interface heb maar nu naar een paar dagen klote zie ik het door de bomen het bos niet meer ?!<BR>daarom graag een beetje hulp gevraagt!<BR>wat moet ik in de 16f84 zetten?<BR>en wat moet er in de 24c16 gezet worden?<BR>en hoe gaat dat? met wat voor software?<P>mijn dank is groot, groet ray<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik dergelijke programmer en heb er geen problemen mee. Gewoonlijk wordt de bin file in de eeprom geladen, en de hex is voor de 16f84. Soms zijn het allebei hex file's, maar staat er duidelijk in de naam welke voor de eeprom zijn (eeprom). als programma gebruik ik PIC24C13.exe. De instellingen van de jumpers staat op de achterzijde van de print.<P>Edwin<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ray,<P>Met de Phoenix prog je de 24(L)C16. Hier stop je de bin file in of als het een hex file is de ????ee.hex of iets wat er op lijkt.<BR>Die dl20 ken ik niet maar ik ga er maar vanuit dat je daar je pic mee progt. (16F84)<P>De software staat breed bemeten op het forum.<P>Go 4 it.<P><BR>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het proge van de 16f84 gaat wel eindelijk met de dl-20 maar de 24c16 wil niks pakken met de phoenix heb verschillende<BR>programma's geprobeert en ook heel wat progjes kan iemand iets e-mailen wat zeker werkt! aub.<BR>voor dat ik hiet de boel ga slopen.<P>r.bregonje@chello.nl<P>groet ray<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...