Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Ik krijg het niet voor mekaar om de Cas Interface 2 op de Xtreme aan te sluiten om de loader te veranderen( Nu nog dreemboot , moet naar dreamload) De deksel heb ik eraf . Maar dan? Hoe of wat moet ik aan sluiten? Hoeveel kabeltjes. Ik heb wel het schema van Duolabs en het bovenste begrijp ik van de schets. Kortom : Wie kan duidelijk uitleggen wat ik precies nodig heb( Materiaal, bestanden0? Alvast bedankt Gait
Fredo Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 het ligt er aan wat je wil mr of ucas of penta of nog een ander je hebt 30 cm flatcabel nodig een conector 20 pins contra een conector 14 pins contra vrouwtjes dus Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 Wat wil je precies doen dan?? Om je ontvanger in dreamload te krijgen moet je Dreamload Software (Toshiba Flash) met je ucas programmer in je ontvanger zetten. Daarna kan je met een magic programmer aan de slag om je scryp software er in te zetten. Gebruik wel een DUMP file
Gast Geplaatst: 15 maart 2004 Geplaatst: 15 maart 2004 Hoi, Bedankt voor je reactie. Mijn bedoeling is een andere loader erin zetten. Dit in verband met penta 1.11. Van dreemboot naar dreamload.Anders gaat het fout. Dit moet toch met een Cas Interface gebeuren en deksel eraf Gerrit
Fredo Geplaatst: 15 maart 2004 Geplaatst: 15 maart 2004 Citaat: Hoi, Bedankt voor je reactie. Mijn bedoeling is een andere loader erin zetten. Dit in verband met penta 1.11. Van dreemboot naar dreamload.Anders gaat het fout. Dit moet toch met een Cas Interface gebeuren en deksel eraf Gerrit ja Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen