ilya Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Vandaag op mijn star 3000 ipva penta 120 gezet, echter na 1 uur krijg ik cira 3 seconden stil staand beeld op de ned kanalen (irdeto 1). Moet ik zo langzamerhand aan een andere reciever denken,of!!!!. Het gekke is dat ik met bv. tetra nooit geen last heb gehad.Kortom voor mij is penta versus echo in alle opzichten niet de juist versie. Wie heeft de zelfd ervaring. ILYA 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
Gast Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 Hoi, Zelfde ervaring, krijg erg veel blokvorming met de 1.20 versie. Probeer in het weekend een andere lnb + kabel te installeren (laatste redmiddel) om een beter signaal te krijgen, misschien komt het hierdoor. Algemeen bekend is dat de 3000'ers veel problemen hebben met zgn multicams,
Gast Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 zet er de laatste reload software in 107 toe heb hem er zelf ook in met de 3000ip/vi werkt goed geen freezers heb een cas kan hem er voor je in zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen