Ga naar inhoud


pic kaart gold , klepje vd humax


Gast

Aanbevolen berichten


<BR>Ik zou geen goldcard in een ASTON CI stoppen, omdat die nogal heet wordt. De kaart wordt dan zacht en verbuigt achter in de CI waar hij tegen het contact zit, dat bepaalt of de kaart zich in de CI bevindt.<P>Er zijn smd pic-kaartjes in de handel in het formaat van een Goldcard zodat het klepje toch dicht kan. Zorg wel dat je voor een Aston CI kaartjes krijgt van versie 1.1 (vijf contacten) en geen 2.0 (zeven contacten).<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cluyveduycker,<P>Tell me... Wat is het verschil tussen een smd kaart met 5 of 7 kontakten? Ik gebruik er èèn met 8 kontakten waarvan er 7 zijn aangesloten. Het klepje kan overigens gewoon dicht. Heeft het met het proggen te maken of AU misschien?<P>Groet,<BR>Bocky Wocky<BR><P>------------------<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Heeft er mee te maken dat de Aston CI 1.03 geen pic-kaartjes lust met 7 contacten, zonder dat je er één of twee afplakt. De ervaring heeft mij geleerd dat de kaartjes met 5 contacten tot nu toe in met alle CI's en ontvangers met CAM's werken.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop een Atmel kaart. is net zo groot als een gewone smartcard en schakelt wat sneller. heeft tevens meer geheugen wat in de toekomst naar het uitziet nodig zal zijn.<BR>ze zijn te programeren voor zowel SEca als Irdeto.<P>suc6 MJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Funcard schakelt echt niet vlugger hoor, misschien een paar miliseconden of zo...;-) De kaart werkt tenslotte nog altijd aan een beperkte baudrate... als hij vlugger gaat snapt de cam hem niet meer...<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

MJ, omdat er hier nog geen reclame gemaakt mag worden, stuur even een mailtje als je wilt naar gesterloo@usa.net over waar je die Amtel kaarten en een programmer voor een redelijke prijs kunt kopen. Alvast bedankt!<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 17 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n atmel en zeer tevereden is gewoon met mijn phoenix te proggen via cardmaster, kaartfile erop en je kunt kijken. werkt perfect.<P>bob<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...