Gerrit1967 Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Ik wil graag de 1.06 of 1.07 in mijn matrix module zetten.Ik ben in het bezit van een mastera IV en twee fun 6 kaarten, welke programmer moet ik gebruiken om de modulr te laden.Heb het al geprobeerd met masterburner 2.2 en 2.3 maar daar krijg ik elke keer een error melding bij het laden van de exr eeprom. Wie kan mij helpen. Met vriendelije groet Gerrit
Bigfoot Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Heb je wel de juiste eprom geselecteerd? 1024 kbit... Probeer anders es met Cardwiter
Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Hi, Newbee here Ik heb de software versie 2.3 ook geinstalleerd (geen config wijzigingen) en gedownload bij www.**$*@*%*&^*#**. Ik heb kon de fun 6 programmeren met de masterCRD.Het lijkt erop dat het niet aan de software ligt. Werdervraag: moet je nog meer files laden dan alleen de twee hex files ol de twee funkaarten met name de Ext. Epr. of mis ik iets ? gr arie
©TheMenk© Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 alleen de loader.hex als flash en de eeprom.hex als externe eeprom. Dus geen interne eeprom laden. Thats all Suc6 Gr TheMenk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen