Ga naar inhoud


Nieuwe file voor SeCa


Gast

Aanbevolen berichten


Beste NowTV200<BR>Express of per ongeluk, maar erklopt daar iets niet.<BR>Waarom trouwens niet naar de download sectie hier gestuurd?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 02 December 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leider ist die Antwort: Datei nicht gefunden. Kan misschien nog aan Netscape liggen, want IE 5 komt het hele BBS niet eens op...<P>(5/12) Het werkt intussen weer of alsnog (althans hier op kantoor). Ik email het bestand nu even naar mijzelf<P>(5/12)En nog eens een aanvuling: hij werkt niet vanaf mijn huisadres. Misschien dat gezien de layout een enorm snelle verbinding nodig is. Ik denk dat een heleboel mensen er niet op terecht kunnen<P><p>[This message has been edited by JoostA (edited 05-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dingen zijn geheim tot je het geheim kent.<BR>En wie weet is dat wel zo.<BR>Er staan 3 files op met verschilende acties en date,s.<BR>En de juiste zou voor het gewenste resultaat moeten zorgen.<P>Men in Black cool.gif<BR>channel in black frown.gif<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...