matthijs12 Geplaatst: 19 maart 2004 Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Hallo allemaal, Ik heb een Humax 5400Z met loader 2.08 en heb hiervoor een Matrix-cam gekocht. Als patch draai ik TOH3.2NL. Ik heb zelf de MR1.70 files erop 'geblazen'. En alles draait succesvol: nederlandse kanalen, multivision, sirius kanalen etc. Als ik nu mij orginele C+ NL-kaart er in plaats dan kan ik geen multivision etc. kijken? Haal ik de C+-kaart eruit dan doet Multivision etc. het weer???? Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten matthijs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martins Geplaatst: 19 maart 2004 Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Logisch dat komt omdat de cam de kaart voorrang geeft. Als je geen filmkanalen hebt op de orginele kaart hoef je hem toch niet te gebruiken. Anders gaat het niet. Martins. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
matthijs12 Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Dank je wel! Ik wist dit niet. Jammer dat dit niet samen gaat. Heb n.l. een abonnementje voor Animal Plant, Eurosport en Discovery. Groeten Matthijs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen