DVB FREAK Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Hallo Aston kenners,ik ben al de hele avond aan het spitten en zoeken wat ik allemaal kan met de Simba 201.Hier zijn de huidige gegevens:Vappl. 40030 Vboot 30004.Ik heb al gekeken op de site van aston-team maar ik kan geen frans. Kan in deze decoder een seca2 kaart werken en/of welke software kan ik er het beste opzetten, om de Nederlandse kanalen te ontvangen?Voor de boot software staat bij de nieuwste versies iets van "embarque simba", betekend dit dat dit niet in de simba kan en dat er niet hoger dan 40002 in kan.Dit staat ook bij Appl.V40800. Ik heb een receiver connection kit ter beschikking.Kan dit in kombinatie met de Xena Flash tool van de aston-team site? Dank alvast voor de hulp.
uniden Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 ja hoor dat ding kun je prima gebruiken bij met de xena maar ik geef de voorkeur toch aan het ms-dos proggie dat gaat nl 10 keer sneller. enne je hebt pm dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen