Gast Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Heb een Cas1 en een cas2 Met de Cas1 de matrix can van andere soft voorzien. eerst alles erasen, dan het bestand matrix.cas erop en daarna de MR software. werkte perfect. Nu sinds gisteren de Cas2 geinstaleerd en na enkele problemen werd de cas2 herkend. Het proggen gaat nu ook sneller. eerst alles geerased toen de MR soft erop. nadien in een samsung9500via en in een topfield4000 de cam erin. en ja hoor in het cam menu wordt hij ook nu herkend. er staat netjes MR1055. het enige wat niet o.k is is dat het beeld zwart blijft. zowel in de topfield als ook in de samsung. In mij 3de ontvanger de Humax5400 krijg ik wel beeld. Weer terug naar de anderen maar geen beeld. Wat heeft in de cas2 software de Xilink functie voor doel. Moet ik ook als hij geerased is, eerst met de Xilink functie gebruiken om de matrix cas er weer op te zetten? In de gebruiksaanwijzing van de cas2 kan ik hier niks over vinden. MJ
Fredo Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 xilinx is alleen nodig als je cam/ci helemaal niets meer doet dan kun je hem daar weer mee actieveren zet met je cas 1 de file er in je humax nog eens op en kijk of je andere decoders hem dan wel zien en wat er los gaat Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Met cas1 de Xilinx opnieuw erin gezet, toen 1.070 erop en ja hoor op Humax5400,Topfield4000 en de Samsung9500via bij alle 3 de ontvangers werkt het. Toen met de Cas2 versie 1.055 erop gezet en daarna weer terug naar 1.070 en ook toen was alles in orde. Herkenning en beeld. Ik heb wel het idee dat de MR1.070 wat moeilijker herkend wordt. Soms even module eruit en weer erin als hij een keer niet aotomatisch wordt herkend. MJ
Fredo Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 er zit daar meer soft in dat bekeken word door de cam Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen