dommelke Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Ik maak gebruik van een @sat9200 UCAS met cardreader erin. Hij draait nu sinds september 2003 met penta 1.09. Heeft tot zaterdag perfect gewerkt. Nu heb ik het probleem dat hij om de minuut bevriest voor een paar seconden en dan weer verder gaat. als ik de receiver uitschakel en en weer aanzet dan vindt hij de UCAS niet en geeft aan dat het CAS slot niet geinstalleerd is. Als ik hem dan uitzet met de schakelaar op de achterzijde van de receiver en weer aanzet dan vindt hij hem wel, met die Freezes. Ik gebruik originele canal plus kaart en funcards. Wie heeft een idee wat het probleem is ? Topfield 5000ci / @sat9200 / Maxdigitaal 225s - triax88cm - Astra1/Astra2/Hotbird/Sirius - Magic inside @sat - UCAS3.0 - Xcam - T rex cam - Diablo
Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Heel snel de Penta 1.09 vervangen!!! Neem b.v Ucas 2.02 die draait goed met de originele kaart en fun. of als je iemand hebt met een Casinterface de loader vervangen voor b.v MR
Gast Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 Hoi, ik heb een 9500 zelfde toestel maar ik had penta 1.9 staan had heel de tijd vries beelden en heb hem laten veranderen naar mr maar werkt lags geen kanten **$*@*%*&^*#** heb ik hem laten doen naar penta 1.11 en 100% perfect. steven.buyck@pandora.be
Gast Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Het is wel leuk om b.v Penta 1.11 of 1.20 aan te raden!! Maar meestal als deze vraag word gesteld betekend dat de persoon niet heel erg veel verstand van zaken heeft!(niet kwaad bedoeld)Bij de eerdere @sat's en Xtreme ontvangers staat er DREEMBOOT in. Niet de DREAMLOAD die je nodig hebt voor de Penta 1.11 dus wees voorzichtig met aanraden!!!! De software die ik beschreef kan zowel in dreemboot of dreamload..... Groeten. Ramon
sybes001 Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 ik heb het met mijn xtreme ook gehad heb toen voor de zeker heid de nieuwste firmware er ingezet en de penta vervangen door de tetra nooit geen problemen meer gehad draai nu op penta 1.11 conax en dit draait ook zeer goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen