Gast patje7of9 Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Krijg regelmatig de melding cam instaliezeren kan daar iets aan veranderen want dat is vrij vervelend heb men Xtreme receiver omgebouwd naar een MR werk zonder een Cam heb eens gebeld naar de satboer hij zei je moet Goalkeeper uitzetten bij men MR staat vind ik geen Goalkeeper functie weet er iemand iets meer van.
mamutskywalker Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 zover ik het weet kan je er niets aan doen en dat goalkeeper geldt voor een mm en weet je wel zeker dat je een goede satboer hebt Dreambox 8000, wavefrontier T90
pearlpeter Geplaatst: 26 maart 2004 Geplaatst: 26 maart 2004 ik had met mijn arnion ook veel last met de mr en 1.07 van freeses en vastlopen. heb er toen de MR 1.06 opgezet, en had er toen bijna geen last meer van. soms wel eens een freeze maar na 3 seconden ging hij gewoon weer verder, terwijl ik met de 1.07 eerst de ontvanger moest resetten. dus probeer die eens zou ik zeggen, je moet er dan wel even een paar nieuwe sleuteltjes inzetten. of je zou de flash file van de 1.06 bij de 1.07 kunnen gebruiken misschien dat het daaraan ligt. grtz peter
rudolfdebeer Geplaatst: 27 maart 2004 Geplaatst: 27 maart 2004 @sat9500 geen problemen met mr 1.07. Maar in separate moduul. Op de UCAS embedded nog altijd penta 1.09. Naar mijn ervaring het beste nog. Op sommige kanalen moet echter de MR-module eruit vanwege te veel vertraging module schakeling en @sat9500 die probeert de decrypting te initieeren. Vnl probleem op Sirius en enkele franse hotbird kanalen. Grtz, Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Fred_M Geplaatst: 28 maart 2004 Geplaatst: 28 maart 2004 Ik heb in mijn digix (xtreme firmware) ook de MR 1.71 gehad. Constant last van freezes zelfs in combinatie met een abonnement. Ben teruggegaan naar penta 1.11. Krijg je conax erbij (m.u.v. kiosk) en de spanjaarden doen het nu toch op een fun. Voor mij voorlopig geen MR meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen