Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 hallo is er iemand die mij kan helpen .het probleem is dat ik er geen software in krijg het is precies als of die is vast gelopen hoe kan ik dat verhelpen dank u [color:"red"] ik heb even het onderwerp aangepast, alleen 9800s heeft niemand wat aan [/color]
Gast Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Hallo Patsie, probeer eens de hardware reset ! ken je dat niet, stuur dan PM Bijoux
dighunter Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Hoi, heb hetzelfde probleem met mijn 9800. Ik krijg er niets ingepompt, zelfs met de settings loopt het mank. (ik gebruik de juiste kabel) Als je het probleem opgelost hebt kan jij dat dan ook eens melden. Heb heel veel interesse!!!! de mijne staat op MA1.3 en ik had hem graag op MA2.0 gezet. tnks ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 zie je bijoux dat die problemen ook bij andere nokia 9800 terugkeren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen