Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me ook het verschil uitleggen tussen een goldcard en een whitecard?<P>Is er technisch ook een verschil of hebben ze alle twee de zelfde PIC(16F84) en EEprom(24C16).<P>Ik heb wel eens gehoord dat een whitecard meer spanning nodig heeft tijdens het proggen.<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Zit er ook veel verschil in de prijs?<P>Ik zie ze trouwens nergens aangeboden, of ik kijk gewoon goed!<P>Redcat

Geplaatst:

heb er inmiddels al redelijk ervaring mee maar heb totaal geen problemen met de witte kaartjes...<BR>kwaliteit... tja.. als ze allemaal werken dan lijkt me dat wel goed te zitten, niet? heb er al een stuk of 10 door de mangel gehaald met testen alhier..

Geplaatst:

Ik gebruik hier zelf ook whitecards en deze werken het zelfde als goldcards.<BR>Geen problemen met het proggen en geen hogere spanning.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Ik heb hier wat white Cards liggen.<BR>Ik kan de pic moeilijk programmeren met een <BR>LUDI meestal tig pogingen nodig en met gold altijd in 1 keer.<BR>Wie weet raad ???

Geplaatst:

Is dat soms niet zo dat je bij whitecard een andere EEPROM hebt, nl. 24LC16B ?<BR>Ik doe het me goldprog, gaat als een trein smile.gif" border="0<BR>groetjes<BR>poolman

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.