Gast Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Hi, Ik ben niet zeker of ik deze vraag in de beginners rubriek moet zetten of in deze ucas ontvanger rubriek daar het beide aangaat, maar goed besloten het hier te plaatsen. Ben sinds zaterdag in het bezit van een Xtreme Hornet. Ik heb de mogelijkheid ASTRA 1 en 2 te ontvangen. Nu is de vraag deze : Kan ik volstaan met de ingebouwde cam met eventueel aangepaste software volstaan om het één en ander te decoderen of dien ik nog extra zakan aan te schaffen zoals bv. een MR Cam oid. met bijbehorende smartcard? Geeft dit nog extra mogelijkheden? thx alvast Dan
satBJ Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Het hangt er natuurlijk vanaf wat je wilt zien. Maar op 28 oost is veel weer gecodeerd in codes die je xtreme niet standaard aan kan, zoals videoguard en cryptoworks. Trouwens voor videoguard is geen module los te koop.
Gast Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Citaat: Hi, Ik ben niet zeker of ik deze vraag in de beginners rubriek moet zetten of in deze ucas ontvanger rubriek daar het beide aangaat, maar goed besloten het hier te plaatsen. Ben sinds zaterdag in het bezit van een Xtreme Hornet. Ik heb de mogelijkheid ASTRA 1 en 2 te ontvangen. Nu is de vraag deze : Kan ik volstaan met de ingebouwde cam met eventueel aangepaste software volstaan om het één en ander te decoderen of dien ik nog extra zakan aan te schaffen zoals bv. een MR Cam oid. met bijbehorende smartcard? Geeft dit nog extra mogelijkheden? thx alvast Dan Hallo, kijk maar wat voor hornet? sky of staat gewoon ipv xtreme hoornet als Ucas 3 hebt dan is mogelijk om die ook een mr van maken, dus niets extra.. gr
Gast Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Ahh begint een beetje te dagen hier ik heb dus een skycrypt, geen ucas. In de begeleidende folder staat echter "kan vele coderingen aan (software afhankelijk)" kan iemand mij vertellen welke ik wel aan kan met de skycrypt interne cam? Klopt het dat in principe de skycrypt net zo kan werken als b.v. de jokercam? Wie weet leer ik t nog eens hehehe thx alvast voor de replies Dan
Mart64 Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Je kan de interne skycrypt cam redelijk eenvoudig omproggen naar een joker versie. Dat kan je mbv funfiles doen, gaat probleemloos. Voordeel is ook dat je (indien aanwezig) je originele s2 kaartje erin kan frotten en dat dat niet meer hoeft via een aparte cam. Ik keek eerst via een MR met daarin c+ kaartje en had regelmatig freezes en beeldvervormingen. Kijk nu met c+ kaartje in interne smartcard reader (nu dus joker) en heb totaal geen problemen meer. Je moet maar even op internet zoeken naar skycrypt en joker, dan vind je het wel. Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 thx voor de antwoorden, ik begin op dreef te komen heheh c ya Dan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen