Ga naar inhoud


MASTERCRD - goldcard probleem


Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Misschien dat mij iemand kan helpen. Ik heb een MasterCRD programmer gekocht en probeer met Duckmaster een goldcard te beschrijven. Het schrijven van de PIC is gelukt. Ook een read en verify gaat perfect. Echter het lezen of schrijven van de eeprom lukt niet. steeds foutmeldingen.<P>Het schrijven van de PIC lukte eerst ook niet maar na het aansluiten van een sterkere voeding (12V 350mA) lukte dit wel.<P>Heeft iemand een idee? Ik heb er overigens op gelet dat de programmer in mode 2 staat voor de PIC en in mode 3 voor de eeprom. De firmware versie van de programmer is v1.51<P>Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is. Ik heb ook nog een phoenix programmer maar ik weet niet of je hier een goldcard mee kunt beschrijven.

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer voor het programmeren van de eeprom eens het programma winphoenix in modus 1. Piccard 2.1 kan ook.<BR>Duckmaster ken ik verder niet, maar deze zou je ook eens in modus 1 moeten proberen.<BR>Met de phoenix programmer kun je overigens ook een goldcard beschrijven. De phoenix programmer zit echter geintegreerd in je MasterCRD(modus 0 & 1) en die heb je dus eigenlijk niet meer nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satkeumes heeft gelijk. Ik gebruik altijd IC-Prog in modus 2 voor de loader en (later) de hex voor de PIC. Met winphoenix in modus 1 programmeer ik de eeprom.<P>Ergo: modus 2; icprog; loader<BR> modus 1; winphoenix; eeprom<BR> modus 2; icprog; hex <P><BR>Groet<P>Fidel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...