Ga naar inhoud


Loader.hex


Aanbevolen berichten

Voor de goldcard dient de volgorde van proggen te zijn:<P>loader.hex<BR>eeprom.bin<BR>pic.hex<P>Kan iemand dit bevestigen en eventueel de betreffende files (irdeto) doorsturen. Ik kan de file loader.hex nergens vinden.

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo sat2all de volgorde klopt. Waar de files te vinden zijn zou ik ook willen weten.<BR>Op de oude sat4all site kon men een en ander vinden onder Downlaods. Dit is nu nog niet mogelijk omdat de site nog onder constuctie is. De ****.bin file die ik destijds gebruikt heb heete gupie.bin. Hoop dat deze binnenkort weer beschikbaar is. suc6 Esco

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mark<P>Dank je, ik begin het te begrijpen. Kan iemand me nog een leuke site geven waar de file te gold140 te vinden is? Als je het niet wil posten mag je de site ook als private message doorsturen.<P>Mijn dank is groot. rolleyes.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, het werkt. Lag aan de loader. Nog niet alle pakketten werken maar dat hoort niet hier thuis. Ik ga nog even op zoek in b.v. het CAM board om te kijken of het daaraan ligt.<P>Allen bedankt voor jullie advies.<P>Sat2All

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...