Gast Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Beste deskundigen, ik heb een strong receiver type 4375 met een draaibare schotel (met stuurdraadje voor de motor) alleen astra 1 astra 2 en hotbird zijn geinstalleerd. Telkens wanneer ik een aantal keren tussen de satellieten geschakeld heb verloopt de instelling. Mijn leverancier komt en stelt in 3 minuten het geheel weer goed in (hij woont bijna naast de deur) maar ik wil dit zelf kunnen. De leverancier kan (of wil?) het me niet duidelijk uitleggen. Is er iemand die dit wel kan en wil doen? Daarvoor dan alvast mijn hartelijke dank Flip Code:
Smurf Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 uhm kun je m niet met de finetune bijstellen? dus als je 'm op een kanaal zet een beetje bijdraaien? weet niet of ie dat kan onthouden (heb al weken ruzie met zo'n ding die gelukkig niet van mij is en (denk ik) een kromme motor) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Is iets te simpel, op het ogenblik ontvang ik wel de nederlandse zenders, dan mis een heel blok duitse zenders en dan zijn er weer een paar zenders. Waar ik echt behoefte aan heb is een nederlandse uitleg hoe ik die schotel moet instellen speciaal voor de strong 4375 wie kan dat en dan zowel voor astra als hotbird bij voorbaat dank Flip
Ðeninux Geplaatst: 4 april 2004 Geplaatst: 4 april 2004 Misshien zit er een lek stroompje in of je motor heeft speling. Welke motor heb je ? DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen