M€®LïÑ Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 Het was best leuk toch :-) Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Ja leuk was het wel, ben nog niet zo ingewijdt maar ik kan er wel om lachen.
VREESWIJK Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 je had wel gelijk het zat in de nieuwe sattracker deze is zeker niet stabiel en moet ook snel van het net verwijderd worden. het is jammer dat ik hem pas laat kon posten ik had een beep toon geprogrameerd in de nacht van 31 op 1 april om het uur van af 2:00 am tm 5:am het viel behoorlijk tegen om de fw zwart te krijgen op 1 april maar het is toch gelukt jammer dat er maar wijnig mensen in getrapt zijn Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
M€®LïÑ Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Geplaatst: 2 april 2004 minder gebruikers. tja Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen