unique Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Beste Nokia-lui Nu werkend met nokia 9500 en seasons met [color:"red"] regels lezen [/color] taqualia is now working on astra...zelf gestest!
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Je kunt deze files halen op [color:"red"] regels lezen [/color] maar alleen vandaag. Denk eens even na het is vandaag ??????
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Hallo Henk Ik neem toch aan dat dit een 1 April grap is. Anders waren er op het moment wel wat meer users online op het forum , toch.
unique Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 beste luitjes. dit is geen grap. de file heet: ********* en is op een bekend upload centre te downloaden. o ja, werkt met diverse versie's cam's. allen software schijnt wel belangrijk te zijn maar zit bijgevoegd in zip file. Nogmaals, dit is geen 1 april grap....het werkt! [color:"red"] regels lezen [/color]
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Je had dit mischien beter over 3 kwartier kunnen posten,dan had niemand meer twijfel aan de waarheid. Maar als het een grap is ,vindt ik dat ook niet erg. Moet kunnen op 1 April.
unique Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 tja, ik kon niet wachten met het vertellen van z'n goed bericht......moet ik het nou over een uurtje nog eeff bevestigen of zo? maar goed..geloof het maar...tip kijk maar bij de ****** [color:"red"] regels lezen [/color]
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 OK je krijgt het voordeel van de twijfel ,ben net effe wezen kijken staat inderdaad iets op. Maar ik kan het zelf niet testen .
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 deze thread is op 1 april geopend. dit is ook de enige reden dat ik de thread laat. topic closed, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten