Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Is er voor de dbr-s120nl 16xx een nederlandse S2 emu beschikbaar?
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 mmmmmm zoveel postings en dan niet ff kunnen kijken op de bekende upload sites... daar staat ie al sinds 26 / 27 maart ofzo
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Citaat: mmmmmm zoveel postings en dan niet ff kunnen kijken op de bekende upload sites... daar staat ie al sinds 26 / 27 maart ofzo maar geen nederlandse taal !
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 mmm die was er echt hoor... een vertaling van bollie ik heb die hier draaiend gehad.. (werkend op s2 italie / spanje ) nu weer terug naar de engelse Dynamit versie... ( die is op een of andere manier sneller )
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Citaat: mmm die was er echt hoor... een vertaling van bollie ik heb die hier draaiend gehad.. (werkend op s2 italie / spanje ) nu weer terug naar de engelse Dynamit versie... ( die is op een of andere manier sneller ) Ja die heb ik nu ook, nu nog eeen mooie zenderlijst. Heb je die voor me?
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 die kun je scoren uit het setje van spirit is upto date tot 27 maart
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Citaat: die kun je scoren uit het setje van spirit is upto date tot 27 maart en welk startadres?
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Volgens mij is de kanalenlijst bij het 16xx setje niet helemaal in orde. Tenminste, dat lijkt zo als je het bestandje wilt openen/editen met mediasat editor of pionero want dan krijg je gelijk al een foutmelding.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen