Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Hoi (heb je even voor mij???) Ik had een topfield 3000pro ci met een sg2100 motortje. Afgesteld 100% op sirius etc. etc. etc...werkt perfect, alle satellieten oké. Ik hoefde niets te corigeren in het menu alles klopte presies. Nu heb ik een 4000 gekocht i.p.v. de 3000 en heb gewoon de usals goed ingesteld zoals ook op de 3000. factory reset gedaan. Nieuwe kanalenlijst erin van murdock en nieuwste firmware. Nu zit de nieuwe topfield 4000 net iets naast alle satelliet posities zodat ik net geen beeld heb. Ik moet bij alle satelliet posities 5 tikkies naar links. Vreemt toch??? usals is toch compatible met alle ontvangers. en zeker toch met alle topfields. Als ik de oude 3000 weer terug zet is alles weer oke. Zelfs als ik een extreme erop aansluit heb ik op alle satellietpostities goed beeld. Wie weet wat er evt. loos is?????????? Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Niemand die me ff opweg wil helpen? Ik ben zelf ten einde raad....... gr
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Oost positie iets aanpassen in usals, eeuuhh uit mijn hoofd : 0,5 graden minder dan je positie dus als positie is 5.0 oost dan 4,5 oost
Gast Geplaatst: 3 april 2004 Geplaatst: 3 april 2004 Bedankt voor de enige reactie.?? Ik zou dat kunnen proberen. Maar ik snap niet dat er verschil zit in ontvangers met USALS?? dit mag toch niet en dan toch zeker niet in topfields onderling. Of begrijp ik het niet helemaal. dag
Gast Geplaatst: 3 april 2004 Geplaatst: 3 april 2004 Het zou ook niet uit moeten maken lijkt me. Ik kan me alleen voorstellen dat je vergeten bent om net VOOR het afkoppelen van de 3000 je NIET naar het 0-punt van de motor gegaan bent (Sirius), daarna pas afkoppelen en de nieuwe receiver aansluiten. In je Menu "set 0-position" instellen en dan de rest van instellingen doen zodat ie kan draaien. Dan begint ie weer in "virgin mode" en zou alles toch moeten kloppen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen