jonas Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 Hi,<BR>ben in het bezit van een piccard-2 (multicard van 4star) waar een pic 16f876 op zit en een 24lc65 eeprom.<BR>Op de printplaat zitten aan beide kanten contactvoetjes, aan een kant 6 voetjes, en aan de andere kant 7 voetjes, niet gespiegelt, iets verzet.<BR>Het proggen van de 16F876-ic met de mastercrd progger en icprog gaat volgens mij goed, maar het proggen van de eeprom lukt mij niet.<BR>De soft ziet de eeprom niet!<BR>Ik heb de kaart al omgedraaid, om aan de andere kant te beschrijven maar dat geeft hetzelfde resultaat.<BR>Met ponyprog hetzelfde probleem, soft ziet de eeprom niet.<BR>De files zouden moeten kloppen.<BR>Wie weet raad???<P>Groetjes<BR>------------------------------------------<BR>Jonas<P>john.second@t-online.de Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
jonas Geplaatst: 16 juni 2001 Auteur Geplaatst: 16 juni 2001 Ik will nog even aan het voorgaande toevoegen, dat ik geen jdm progger heb, en dus de eeprom niet los kan programmeren.<P><BR>Het schijnt waarschijnlijk wel te gaan met een loader, maar welke loader is voor deze pic geschikt?<BR>Laatste vraagje: ik wil nadat ik de loader in de pic heb gezet, de eeprom proggen. Normaal doe ik dat met een phoenix op 3.75 MHz, en met winphoenix. Winphoenix echter accepteert alleen files tot 2kb! Wat is het alternatief programma hiervoor om die 8k file in die 26lc65 te streamen?<BR>Wie o wie weet hier raad op? <BR>Alvast bedankt<BR>--------------------------------------------<BR>jonas<p>[ 16-06-2001: Message edited by: jonas ] Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Aanbevolen berichten