Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een zgn multicard van het merk 4star. Deze kaart werd in duitsland verkocht als piccard-2.<BR>In verband met het ds-9 project heb ik dus deze kaart aangeschaft.<BR>De kaart heeft aan beide zijden verbindingsporen.<BR>Tevens zitten aan beide kanten de contactjes die in de reciever contact maken. Aan de ene kant zitten 6 contactjes, en aan de andere kant 7.<BR>Op deze kaart kunnen verschillende ic's geplaatst worden, o.a. zijn er open plaatsen voor een jp1, een 16F84 en een at90s.<BR>Maar op mijn kaart zitten dus een 16F876 en een eeprom 24LC65.<BR>Nu heb ik de chips geprogt, met de ds-9 files (met de juiste keys uiteraard), maar mijn hummie 5400 irdeto cam ziet de kaart niet.<BR>Heeft misschien iemand ervaring met deze kaart, en kan me vertellen hoe ik verder kom.<BR>Ik ben ten einde raad, en weet niet meer verder...<P>Alvast bedankt<P>groetjes<P>jonas<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Weet echt niemand iets over deze kaart???<BR>HELLUP!!<P>jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hi,<P>Ik ken de kaart ook niet, ik heb zelf een gemaakt en gerogd met de 5.01 versie files, werkt wel, maar bij schakelen tussen div. kanalen geeft vaak de melding geen uitzending of gecodeerd. Als ik de kaart er uit trek en er erre in steek, en dan nog even heel snel er uit en weer in heb ik meestal wel beeld, het autoswitchen werkt dus niet goed bij mij. Als de kaart geplaatst wordt krijg ik wel altijd de melding kaart geaccepteerd.<P>Cheers<P> Satq

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.