Ga naar inhoud

GW Seca * Irdeto

Gast

Aanbevolen berichten

It is done , the first working Irdeto Seca Emu is ready .and you won´t need any expensive Hardware to do so. It fits on normal GW . It works in Humax5400 and Dbox1 with Freecam .014< .<BR>It enables up to 10 Prov.<P>With best regards<BR>Tazmanien1970

Link naar reactie
Delen op andere sites

De file werkt wel, en dat vind ik een zeer knappe prestatie. Stof tot nadenken: kan met deze kennis niet de software van onze Hummi's aangepast worden zodat het Irdeto slot een "gewone" Seca smartcard kan gebruiken?<BR>Trouwens, niet alle kanalen lopen bij mij, onder meer 0019 niet. Kan dat van de nieuwe PH allcam patch komen? Iemand een idee?<P>Toch, petje af voor de bedenkers van dit alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij dat filetje goed op een gepatchte humax, nog niet de nieuwe allcam patch.<BR>De meeste seca kanalen waren vrij uitgezonderd taq. En dat allemaal op een GW.<BR>Toch heb ik nog een paar vragen:<BR>Met welke editor kan je de eprom bewerken??Teebee heeeft het over de offset van picbinedit veranderen maar dat zegt mij dus niet terwijl ik wel het progje ken.<BR>Verder is er ook een progje wat flycard-is heet alleen de relatie met irdeto-secaALL.zip file ontgaat mij daar de eprom ook niet met dat progje te openen is.<BR>Wie helpt mij aan de antwoorden ????<P>Life is a miracle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, heb de kaart ook werkend gekregen op mijn hummie heb de nieuwste software er instaan. met deze software werkt het spaanse en franse pakket. maar ook bij mij wil id 0019 nld geen beeld vertonen.<P>oja, ik vond dat hij aardig snel schakelde.<BR>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

confused.gif" border="0 Ja dat snap ik ook niet goed confused.gif" border="0 <P>Ik heb een nokia9500 waarop ik pw orf enz mits het irdeo is en tegen mij is verteld<BR>dat die files niet werken op een dbox1 of een nokia 9500s.<BR>dus wat Tazmanien bedoeld met die dbox1 snap ik ook niet.<BR>als ik zo,n kaartje prog en stop hem in de mm9500 dan geeft de nokia in het cam menu<BR>wel het serie nr en de providers ALL en zo<BR>te zien werkt het maar blijf het beeld <BR>zwart en het serienr staat op nul<BR>is die bin file soms leeg?????<BR>zo is daar dan een editor voor en moet ik dan<BR>een seca of een irdeto editor gebruiken??<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Mij ook nog steeds niet gelukt om ca*n*l+ nl werkend te krijgen met de files op internet overigens doet t*q*lla het wel.<P>Hoe kan je de keys nou editten heb het met picbinedit geprobeerd maar doet het niet.?<P>Ik geloof dat het aan de working mode in picbineditor ligt weer iemand waar deze op moet staan of hoe je kan editten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.