Satfreaked Geplaatst: 5 april 2004 Delen Geplaatst: 5 april 2004 ik heb een router aangelegt met draadloos naar laptop. en utp kabel naar dreambox 7000s, maar ik wil het zo dat ik van het inbellen af ben. nu kan mijn db niet zelf internet op. ik heb casema kabel modem (eurodocs) motorola. die is aangesloten met upt kabel. en dan draadl. naar laptop, en een kabel naar db. maar hoe stel ik het in. een aantal keren diverse opties gedaan., wat ik wil is dat router altijd met internet verbonden is. en alles wat ik bij koppel moet gelijk online zijn. net als bij alds (op mijn werk werkt dat zo). dankan mijn dreambox zelf op het net komen. help help help Satfreaked. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dublex Geplaatst: 5 april 2004 Delen Geplaatst: 5 april 2004 Kom je met je laptop ook niet op internet? dan staan er in de router niet de juiste dingen ingesteld.. ga met internet explorer naar ip adres van router. daar kan je verschillende dingen instellen... nou weet ik niet hoe het bij casema zit maar bij enkele providers moet je het mac adres clonen van je netwerkkaart.... en bij enkele hoef je alleen maar de naam teveranderen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fredo Geplaatst: 6 april 2004 Delen Geplaatst: 6 april 2004 Citaat: ik heb een router aangelegt met draadloos naar laptop. en utp kabel naar dreambox 7000s, maar ik wil het zo dat ik van het inbellen af ben. nu kan mijn db niet zelf internet op. ik heb casema kabel modem (eurodocs) motorola. die is aangesloten met upt kabel. en dan draadl. naar laptop, en een kabel naar db. maar hoe stel ik het in. een aantal keren diverse opties gedaan., wat ik wil is dat router altijd met internet verbonden is. en alles wat ik bij koppel moet gelijk online zijn. net als bij alds (op mijn werk werkt dat zo). dankan mijn dreambox zelf op het net komen. help help help kijk ik heb er wat ervaring mee maar je moet wel melden welk type router anders weet ik niet wel ip je moet hebben de meeste beginnen met 192.168. daarna is het verschillend ook de instellingen worden soms anders benoemd Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen