Gast Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Hi, ik heb eerst de @skylink software versie 1.1 geprobeerd met alle mogelijke update's daarna neotionbox videolink software 2.0 maar het lukt mij dus niet om op mijn laptop via de usb aansluiting, beeld te krijgen afkomstig van mn hornet. Zou het kunnen dat de oorzaak de minder originele software op de hornet is? Of heeft iemand een ander briljante ingeving waardoor ik toch op kan gaan nemen? thx Dan
Mart64 Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 kan je wel fta kanalen zien op je pc? soms helpt het te schakelen tussen fta en encrypted kanalen maar encrypted kanalen heb ik nog nooit soepel gekregen op mijn pc via de hornet Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.
Gast Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 nee ook de fta kanalen kan ik niet bekijken via de skylink.
Mart64 Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Ok, paar dingen, je moet van de hornet site de update voor je skycrypt lezer downloaden (twee downloads trouwens, een voor skycrypt en een meer algemeen voor cardreader. Verder is het zeer belangrijk dat je versie 1.1 van videolink helemaal weghaalt voordat je versie 2 installeert. Check ook in device manager (apparaat beheer ofzo als je nederlandse versie hebt) of als hardware de 'neotion chip' vermeld staat. Zo niet dit dan even aanpassen.... Dan ben je in ieder geval al een heel eind op de goede weg... Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.
Gast Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 Ik ben geen extrme kenner maar heb wel een @skybox. Voor deze geldt bijna altijd de regel, niet originele firmware = geen USB. Zie dus eerste even na of je USB apparaat wel herkend wordt. Het is ook waar dat een goede uninstal van de vorige videolink noodzakelijk is. Deze key moet weg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A0D7FF40-4815-4722-9485-3A09E6A8C00A} Ga met regcleaner alles verweideren, doe dit ook met de directories en ga dan volgende DLL verweideren: ASDeviceManager.dll, ASSkyReceiverApi.dll et ASTools.dll. En deze files: ASRFUNC.SYS, ASPMINI.SYS Suk6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen