Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

alles doet het bij mij, ik heb sinds gisteren ook de mastera II en werkt perfect.<P>ik doe alles met ICPROG<P>loader pic876, de binfile, en dan de pic erover heen.

Geplaatst:

@dufi en @Uccellone<P>Probeer eens in picbinedit het volgende:<BR>Kies phoenix interface<BR>het lijntje daaronder naast delay staat waarschijnlijk adress from script<BR>verander dit in de volgende optie:<BR>ALL EEPROM DATA<P>dit was voor mij de oplossing<BR>Flash

Geplaatst:

@dhocks, als jij de loader in de 16F876 hebt zitten, kun je hem ook weer uitlezen en dit bestandje naar de anderen sturen.<P>b.v.d. WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Jongens, allereerst allemaal onwijs bedankt met jullie tips & truuks om mij aan het proggen te krijgen !<P>Ik heb precies probleem als Uccellone <BR>Ook ik kan een gewone GW gewoon proggen. Als ik een PIC2 willen proggen met ICprog 1.04 of met PICBIN lukt het gewoonweg niet. <P>Ook ALL EEPROM DATA geeft helaas geen soelaas (dank je voor de tip, Flash U).<P>Ik kan wel gewoon de Loaderfile proggen (standje 2 op mastera) als ik daarna de eeprom wil proggen en de mastera op stand 3 zet dan brandt het lampje al. Dit zonder dat ik al aan het proggen geslagen ben. Hoort dit en Uccellone heb jij dit ook ?<P>@redcat<BR>Het zou kunnen dat hij kapot is maar ik heb samen met een vriend van mij een mastera gekocht (2 in totaal dus) en ook allebei 2 kaarten en allebei hebben wij exact dezelfde problemen. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze allebei kapot zijn.<P>greetz Dufi

Geplaatst:

@dufi, als je in PicBinEd de eeprom wilt proggen moet je de Mastera op modus 0 (6,00Mhz) zetten.<P>In modus 3 krijg je niks geprogd met PicBinEd!<P>Jullie staan overigens niet alleen met dit 'Mastera + Piccard2' probleem, er duiken nu op allerlei sat-boards de zelfde problemen op!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

wil overgaan van pic 628 naar 876 en het zelfde probleem met eeprom met mastercrd<BR>als ik de eeprom brand met de gold140<BR>krijg ik alleen de premiere kanalen?<BR>groetjes confused.gif" border="0

Geplaatst:

heb nieuwe voeding aangesloten 15v en de eeprom gaat perfect<BR>mastercrd stand 0<BR>phoenix ds9/c64<BR>alle instellingen normaal<BR>suc6 laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Heb net een mastera met een piccard2 gekocht. heb precies hetzelfde probleem frown.gif" border="0 uccelone en dufi is het al opgelost?????<BR>thanks

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een loader voor de 16F877<BR>Is deze hetzelfde als de 16F876 ?<P>Steen

Geplaatst:

nou or bij mij is het opgelost. Ik ben naar mijn leverancier teruggegaan. Hij zei dat het type kaart wat ik had verrot lastig te programmeren viel. Vervolgens wisselde hij ze om voor 2 andere pic2 kaarten. De eerste kaarten die ik gebruikte had zowel aan de boven als aan de onderkant een chip én ook maar 6 contacten. De nieuwe heeft aan 1 kant de 2 chips en 8 contacten. Ik moet zeggen ..... het gaat nu als een tierelier laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Greetz Dufi

Geplaatst:

he dufi,<BR>now heel erg bedankt, ik weet nu in ieder geval dat het aan mijn kaart ligt (die gaat lekker terug) en dan denk ik dat ik een funcard ga kopen zoals Uccelone ook had gedaan.<BR>groetjes<BR>or

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.