Gast Geplaatst: 9 april 2004 Geplaatst: 9 april 2004 Het is weer is zover, een nieuwe emu, nu versie 4.2... Samsung DSR9500 EMU v4.2 - Support for cnx nano 63 Loopt lekker, ff nieuwe key 20 erin en loopt weer helemaal top, inclusief alle PPV kanalen!!! Greetz dB
Gast Geplaatst: 10 april 2004 Geplaatst: 10 april 2004 Ik wil de EMU 4.2 ook in mijn sammie zetten, alleen heb ik het probleem dat ik niet precies weet hoe ik het e.e.a. moet installeren. Ik gebruik nu een magic module met een fun4 kaart, kan ik deze blijven gebruiken? Wie kan mij een uitleg geven van begin tot eind.
Gast Geplaatst: 10 april 2004 Geplaatst: 10 april 2004 Even een beetje zoeken en je komt een heel eind denk ik, heb hier voor de eerdere emu versies al is een uitleg voor gegeven, en op sammyfilez staat een engelstalige uitleg...hier moet je een eind mee kunnen komen, als je een bepaald onderdeel niet snapt laat het ff weten dan kunnen we je daar wel mee helpen, maar doe eerst zelf een klein beetje moeite...... je hebt wel een patchbare samsung???? dus 1tje met loader 501 erin???? naja als het niet lukt horen we het wel... greetz dB
Gast Geplaatst: 10 april 2004 Geplaatst: 10 april 2004 Hier vind je wat uitleg www.ghawdex.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=49
Gast Geplaatst: 10 april 2004 Geplaatst: 10 april 2004 Ik heb alles in de sammie geladen. Moet ik nu nog een originele kaart in de embedded doen. Of misschien mijn fun en de Magic cam nog gebruiken?
Gast Geplaatst: 10 april 2004 Geplaatst: 10 april 2004 Het enige wat je in je samsung moet doen is een lege conax kaart. Zo'n kaartje kan een fun kaart zijn of gold. Hier vind je wat op de kaart moet. http://www.ghawdex.com/forum/attachment.php?s=&postid=88965 - ito
Gast Geplaatst: 10 april 2004 Geplaatst: 10 april 2004 Jep je kan inderdaad gewoon een Fun of goldcard gebruiken, maar ook een silverkaartje als je die hebt, als het maar een conax file is die op de kaart staat, kan je controleren in je menu onder embedded multicas... Je kan gewoon lege files downloaden of de verschillende boards en sites, desnoods kan je een file met key pakken en gewoon met een editor de key verwijderen, en op de kaart zetten.... Nu heb je dus een lege kaart in je ontvanger en als het goed is heb je ook met een editor een ramfile in je sam gezet, die ramfile is dus de file die de key's bevatten, en als hier niet de goeie in staan doet ie het gewoon uiteraard niet.... Ok en nu sam aanzetten op een kanaal en even het goede caid instellen, voor de nederlandse irdeto kanalen gebruik je ID 0602, voor viacces 0500 enz.... je kan dit wijzigen door 2 x op exit te drukken en dan op pg+ of pg-, ff op ok en hij zou beeld moeten geven, als je dit hebt ingesteld en je zet de sam in standby, dan zou ie dit moeten onthouden.... Nou dit moet denk ik genoeg zijn om de eerste beeldjes mee te zien... horen het wel weer als het niet lukt!! Succes. Greetz dB
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Heb de EMu erin en ook de bin file met keys. krijg helaas geen beeld. Als ik op exit druk 2x komt er onder in beeld het volgende te staan. [0]CAID = 622 PID = 0568 dit op NED2 Nu moet ik dit als ik het goed heb wijzigen in Pid 0602 voor irdeto. Wie kan mij helpen? een uitgebreide guide om alles erin te zetten heb ik al 2x doorlopen maar krijg geen beeld. Ook al andere bin files erin gezet echter zonder resultaat. Ik moet toch ergens wat fout doen. MJ
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Je kan het wijzigen door op pg+ te drukken. Dan veranderd ie in 0602. Dan op O.K. drukken en voila.
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Zomby bedankt voor je uitleg. Het is me gelukt. wel heb ik nog een vraag. Op 1 graad west de Thor daar wil ik dit zelfde doen met de Canal plussen maar het nummer voor de idenst blijft op nul staan terwijl dit bij irdeto omspringt naar 1 enz. Hoe dit te fixen? MJ
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Op Thor gebruiken ze CONAX. Vul de goed key in en eea gaat open.
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Is al gelukt. was inderdaad een kwestie van de keys MJ
sretlow Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Waar moet je die keys dan invullen? Ik heb emu4.2 er ook op gezet. Er gaat een hoop open maar geen conax. Dus Emu4.2 erin. ram.bin (van Brno oid) erin door te uploaden met "emu loader" oid. Ik weet de namen niet exact aangezien ik nu op mijn satelliet lokatie zit. Maar geen conax. Wel taquilla op Astra. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Sretlow heb jij op dit moment taquilla op Astra? dacht dat hij inmiddels dicht was. MJ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen