Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft zin om stap voor stap eens uitteleggen hoe je met een Mastera2 een pic2 kaart kunt programmeren?<BR>En waarschijnlijk niet alleen aan mij maar aan een heleboel kijkers en luisteraars!<BR>Ik ben al een paar dagen bezig, overal geweest, de site van Duwgati gelezen en uitgeprint maar kom niet verder.<BR>De loader gaat er prima in met ic-prog.<BR>Maar de vervolgstap met picbined gaat niet goed.<BR>Wie kan het zelf goed en kan het ook nog op een begrijpelijke manier aan anderen uitleggen?

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Geplaatst:

Gisteren had ik toevallig niks te doen.<BR>Dus heb ik maar een FAQ geschreven.<P>Zie FAQ's...

Geplaatst:

Misschien een domme vraag,maar het zou warschijnlijk dommer zijn als ik het niet vroeg.<BR>Waar kan ik jou FAQ vinden????<BR>thnx Dejean

Geplaatst:

Dat ik zo snel op mijn wenken bediend zou worden had ik niet verwacht.<BR>In iedergeval: HET WERKT!!!!!! smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>Na echt een paar dagen aanklooien,want ik wil het echt zelf kunnen, heb ik nu beeld op alle kanalen incl. pre****re.<P>Nog even één vraag over je FAQ,<BR>Ik heb dus inderdaad zo'n 5 polige kaart en dan zeg je aan het eind van punt 9; ga door met punt 12 en als je bij 23 bent voer dan punt 10 en 11 uit.<BR>En dat lukt dan weer niet want dan krijg ik weer een aknowledge error.<P>Maar goed, ik was er nooit opgekomen dat ik in shortcuts die instellingen moest maken en dat brengt me bij de volgende opmerking:<BR>Het werkt nu wel maar wat en hoe weet ik dus nog steeds niet. Ik zou het zo graag willen snappen (in grote lijnen dan)<BR>Nou ja, misschien dat het in de toekomst wat duidelijker wordt.<P>MediaMaster, je wordt bedankt, ik heb je faq uitgeprint en zal het goed bewaren.<P>b.t.w. ik gebruik het met een Humax 5400 met de bekende 2.4 patch<p>[ 19-08-2001: Message edited by: foppo ]

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Geplaatst:

Ook leuk, wil je net op Add Reply drukken, Slaat de Bliksem in. Nog maar een keer typen dan.<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Nog even één vraag over je FAQ,<BR>Ik heb dus inderdaad zo'n 5 polige kaart en dan zeg je aan het eind van punt 9; ga door met punt 12 en als je bij 23 bent voer dan punt 10 en 11 uit.<BR>En dat lukt dan weer niet want dan krijg ik weer een aknowledge error.<P> <HR></BLOCKQUOTE><P>Ja dat kan kloppen. Dan heb je net de Topiq geopend terwijl ik hem aan het editten was.<BR>Nu staat het er wel goed.<BR>Die "Short-Cuts" is trouwens alleen maar een hulpmiddel. Geen Noodzaak.<BR>Maar goed, je hebt het werkend ! tongue.gif" border="0 <P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> En dat is een mooi stukje werk. Het is voor iedereen op dit board te hopen dat je nog heel vaak niets te doen hebt <BR>Bye<BR>Duwgati <BR> <HR></BLOCKQUOTE><BR>Jij ook bedankt, want zonder Je homepage zat ik nu ook nog te kl**ien !!(Heb je trouwens de VOO Satellite van een paar weken geleden gezien ?? Die waren (terecht) vol lof over <A HREF="http://satpages.sat4all.com/" TARGET=_blank>http://satpages.sat4all.com/</A> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>dejean: Je hebt hem al gevonden, denk ik....<P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 19-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Geplaatst:

Heb even in de FAQ van hier gekeken en niets kunnen vinden. Waar zit die FAQ, waar de procedure staat beschreven.<BR>Is de procedure met een funcard trouwens het zelfde als met een pic2. Brengt me trouwens bij de laatste brandende vraag: heb ik met de mastera2 meer aan een pic2 of aan een funcard.<P>Groetjes, Dism smile.gif" border="0

Geplaatst:

Is er misschien nog iemand die een kopietje (scan) van dat stukje in VOO magazine voor me heeft? Zou ik graag willen zien.<BR>Mail het even naar duwgati@hotmail.com<BR>Bedankt<BR>Duwgati

Geplaatst:

Ik heb geen Scanner maar ik zal even citeren uit de VOO Satellite;<P>Veronica Satellite nummer 15 (21-7 t/m 3-8)<BR>Blz. 115:<P><B>S@TSITE<P>Eind vorige maand werd er een nieuwe Nederlandse site gelanceerd waaraan veel hobbyisten ongetwijfeld plezier zullen beleven. Op de Satpages (http://www.satpages.sat4all.com) vinden beginners alle informatie die ze nodig hebben om hun weg te vinden in de wereld van hardware, software, kaarten en programmers. De auteur leidt ze stap voor stap door het hele proces, waarbij moeilijke begrippen netjes worden uitgelegd en het een en ander wordt geillustreerd met verhelderende screenshots. Heel bruikbaar is ook de rubriek met downloads, vol handige tools en programmmersoftware. <--</B><P>(bron: Veronica Satellite nr. 15) tongue.gif" border="0smile.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 19-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MediaMaster:<BR><STRONG>Gisteren had ik toevallig niks te doen.<BR>Dus heb ik maar een FAQ geschreven.<P>Zie FAQ's...</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ben al hele dag op zoek naar juiste FAQ,<BR>Please help <P>Groetjes, Dism frown.gif" border="0

Geplaatst:

ANNULEER LAATSTE BERICHT !!!<P>Dom, dom, dom, had alleen gezocht in faq van site zelf en op andere sites, heb bestand gevonden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Sorry voor de overlast, ik laat nog weten wat ik er van vind...<P>Groetjes, Dism wink.gif" border="0

Geplaatst:

...of je met die publiciteit nu echt blij moet zijn??? De hobby-isten weten 'm toch wel te vinden, nu weet de halve wereld het en in het algemeen genomen wordt de drang 'van buiten af' groter om die site te sluiten (helaas vaak succesvol). rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <P>Groeten, CK. cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.