Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Ik heb de nieuwe FW er ingezet, maar helaas geen beeld op Thor (kiosk). Wel beeld op D+ Seca2. Zijn de Conax coderingen van de EMU veranderd?
wesje Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Jawel, hoor. Ik zit nog naar Steve te kijken. 'She is a little bit grumpy'
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Ik heb de keycode genomen van het progje of moet je deze eerst uploaden. Ik heb nog steeds geen beeld op Thor
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Citaat: Ik heb de nieuwe FW er ingezet, maar helaas geen beeld op Thor (kiosk). Wel beeld op D+ Seca2. Zijn de Conax coderingen van de EMU veranderd? Lijk me sterk dat jij NU D+ op astra open hebt.
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 D+ op Astra werkt Canal+ Deporte enz. open, behalve de taquillas, zijn ze denk ik aan het veranderen. Ik heb inmiddels beeld op Thor, heb de receiver een keer uit en aangezet en toen beeld. Topic kan wat mij betreft dicht.
Aanbevolen berichten