Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Mijn vader is al meer dan een 1,5 jaar een tevreden gebruiker van een Topfield 4000. Nu heeft ie de laatste maand, steeds meer problemen. Het is begonnen met af en toe blokken in beeld. Ik zijn magic omgeprogd, naar een Mr. Helaas, tuner is veel sneller geworden, maar probleem niet over. Toen ging ik denken aan zijn signaal, maar ook daar zit het probleem niet. Nu viel het hem op, dat het de eerste 2 uur eigenlijk niet of nauwelijks voor kwam, dus lijkt het iets met temperatuur te maken te hebben. Niet van de module, want die heb ik een andere geprobeerd. Toen heb ik hem de kap eraf laten halen en een koeler er boven laten gehangen. Dit steld het probleem wel een heel stuk langer uit. Het heeft dus met temperatuur te doen. Ik heb voeding bekeken, maar zie daar niet echt iets geks aan. Heeft iemand dit ooit eerder gezien toevallig ? Zoja, hoe los ik het op.
Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Wat je zelf ook al gedaan hebt.....een klein koelertje erin bouwen. Overigens is hier zat over geschreven.
Gast Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 Als ik je goed begrijp, kun je geen tv kijken met een topfield zonder koeler ? Vreemd, is 1,5 jaar geen probleem geweest. Sterker nog, nu zonder kap en een koeler van 8cm erboven, duurd het wel veel langer voordat het optreed, maar uiteindelijk, zet je hem nog van ellende af. Als je een Toppie uit voorzorg gaat koelen, kan ik me voorstellen, want ding word erg warm. Ik heb dat koeler verhaal zelf ook al veel gelezen, maar dat word niet gebruikt omdat er anders niet naar te kijken is. Iemand nog meer ideeen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen