marc74 Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 Wie kan me helpen, ik heb echt al 20x geprobeerd de mm te erasen. Ook heb ik de progger al wat heen en weer geschoven om te kijken of de pennen wel goed kontakt maken , maar hij geeft steeds de melding erasing error please retry. Als je de blokken apart wilt erasen lukt het ook niet. Ik wil van mm naar mr. De teller begint wel te lopen maar bij 33 kapt ie er mee Marc
Gast Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 Citaat: De teller begint wel te lopen maar bij 33 kapt ie er mee Daarna block 34 handmatig wissen en je kan um proggen tot mr 1.071 de 1.080 gaat niet lukken want dan moeten alle blokken wel goed gewist zijn. Wat je ook nog kan proberen is om blok 33 een paar maal handmatig proberen te wissen soms lukt het, soms niet? Reden ; sommige mensen zeggen dat het door die modivicatie komt pin 7 en 8 doorverbonden zoals destijds gedaan werd voor de 1ste penta 1.11 en anderen zeggen weer dat het een gerepareerde cam is. Ik weet het niet een feit is dat ik 2 maand terug nog nieuwe MM's heb omgeprogged die hetzelfde probleem hadden.
moesie Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 ik heb ook een mm 1.04 die bij het wissen bij blok 27 stopt en daarna 28 tot 34 handmatig wis dan opniew proggen en elke versie van de mr of penta kan er probleemloos op ook de 1.08. ik gebruik zelf de cas 1. volgens mij schrijf je de software tot blok 7 maximaal blok 8 met de huidige versies mr of penta.
Fredo Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 mr komt verder penta heeft niet zo veel nodig Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen