Ga naar inhoud


Hoe maak ik een webserver voor een webcam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Veo observer webcam die prima functioneert.

 

Vanuit al mijn clients aangesloten op een webserver bronnen IP-bereik 10.12.x.x kan ik de Veo webcam/server bekijken, echter maar 1 tegelijk. Klopt dit ?

 

Ik wil eigenlijk het Veo camera signaal laten binnenkomen op de centrale server (lukt al) maar wil eigenlijk het beeld voor alle clients routeren (ook tegelijk) en/of beschikbaar hebben. Het liefst wil ik enkel de overlay bekijken via eenzelfde IP op iedere client.

 

Wie heeft zoiets draaien en/of heeft ideeen welke soft ik daar misschien voor kan gebruiken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer, kennelijk niemand aktief bezig met webcams op dit board.

 

Ik heb inmiddels wel de juiste soft gevonden voor netwerk- en usbcamera's.

Alles draaiend op een bestaande server met soft active webcam deluxe (versie 6).

 

Deze soft heeft alles in huis en kan zelfs via het echte web je webcamcamera's

zichtbaar maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je maar met 1 tegelijk kunt kijken ligt aan de serversoftware van je webcam.

Denk niet dat er veel mensen zijn die precies dezelfde webcam hebben als jij, dus antwoorden is lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, met de ingebouwde webserver van de webcam kun je maar 1x inloggen en/of kijken.

 

Met de Active Webcam DeLuxe soft kun je wel op iedere client gelijktijdig kijken, maar via het web ook gelijktijdig vanuit andere (buiten)locaties.

 

Alle soorten webcams worden ondersteund, dus is het een Veo of ander soort webcam geen probleem, de soft draait op alle merken webcams.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de faq van de fabrikant:

Citaat:

When trying to log in to the camera, this message appears: "Another user is already logged onto the camera. Please try again later."

 

Only one user may be logged in to a camera at one time.

Note: A higher-level user may displace a lower-level user.

Je zult het dus inderdaad met extra software moeten doen

Dit lijkt me trouwens niet echt het goed topic voor een webcam, maar je bent er nu al uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...