Jump to content

Hardware

Alles over je PC, netwerk- en randapparatuur


6,233 topics in this forum

    • 2 replies
    • 272 views
      • Sat4all friend
    • 28 replies
    • 1.5k views
    • 2 replies
    • 363 views
    • 7 replies
    • 933 views
    • Sat4all friend

    Goed printpapier voor inktjet? 1 2

      • Sat4all friend
    • 15 replies
    • 1.9k views
    • Sat4all friend

    Wie heeft al gehoord van AP isolation?

      • Sat4all friend
    • 13 replies
    • 1.6k views
      • Sat4all friend
    • 5 replies
    • 1.4k views
    • Sat4all friend

    NAS dood gegaan 1 2

      • Sat4all friend
    • 16 replies
    • 3k views
      • Sat4all friend
    • 19 replies
    • 1.4k views
    • 1 reply
    • 597 views
    • Sat4all friend

    Verlicht keyboard inbouwen in HP laptop

      • Sat4all friend
    • 7 replies
    • 961 views
    • 3 replies
    • 938 views
    • 5 replies
    • 1.2k views
      • Sat4all friend
    • 8 replies
    • 1.3k views
    • Sat4all friend

    Advies gevraagd over opruimen PC

      • Sat4all friend
    • 6 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 1k views
      • Sat4all friend
    • 8 replies
    • 1.1k views
      • Sat4all friend
    • 7 replies
    • 1.5k views
    • Sat4all friend

    Printer voor de buurvrouw 1 2

      • Sat4all friend
    • 19 replies
    • 2.4k views
    • 5 replies
    • 1.4k views


  • Posts

    • Klopt @wanderer een heel goed bedoeld plan, tot dat een belastingneus er wind van krijgt en het als verkoop van energie levering gaat belasten. Je mag in Nederland immers geen slimme handel hebben en of starten.
    • Link zit achter betaalmuur helaas.   eerst cookies moeten accepteren  daarna zie je dat je t niet lezen mag.   Maar ook dit is weer een goed voorbeeld van selectieve bezuiniging bij de npo.   omroepbazen en topbestuurders ontvangen 4,5% extra met uitschieters tot 10% ( ~ €1000 p maand) er kan dus nog veel meer bezuinigd worden daar zo blijkt.  
    • dit is ook wel een goeie, vandaag in de krant: https://www.pzc.nl/auto/spotgoedkoop-je-elektrische-auto-opladen-met-de-laadpaal-op-de-oprit-van-de-buurman-het-is-echt-win-win~acae6f2e/ Spotgoedkoop je elektrische auto opladen met de laadpaal op de oprit van de buurman: ‘Het is echt win-win’ Weg met de laadpaalklever, welkom aan de laadpaaldeler. De Culemborgse broers Martijn en Koen Mulder bedachten iets nieuws: ChargeCircle. Via een webapp worden inwoners met een eigen laadpunt gekoppeld aan buurtgenoten die een laadplek zoeken. Met prijzen die vaak ver onder die van commerciële aanbieders liggen. Tom is een van de eerste gebruikers van ChargeCircle, een naar eigen zeggen voor Nederland gloednieuw concept. Hij woont in de wijk Parijsch en heeft sinds een half jaar een eigen laadpunt. Op werkdagen van 09.00 uur tot 16.00 uur is zijn elektrische auto onderweg en het laadpunt ongebruikt. In die loze uren kun je bij hem voor 45 cent per kilowattuur met je eigen laadpas je auto opladen. Floran woont vlakbij, heeft een elektrische auto, maar geen laadpunt. „Dit is lekker dichtbij en stukken goedkoper dan een openbare laadpaal”, zegt hij terwijl hij zijn Kia bij Tom vastknoopt. „Ik heb me direct aangemeld.’’ Tom is ook tevreden, die verdient gestaag de investering in zijn laadpunt terug.
    • Misschien heb je hier wat aan, het is niet een "welbespraakte" spreker... https://www.google.com/search?q=tig+lassen+aluminium&num=10&sca_esv=5f61f3506ee60603&udm=7&biw=1600&bih=689&sxsrf=ANbL-n7uXN7uje66SeVIb5Gc7QMl8hC6Kg%3A1781689041408&ei=0Woyat23GNLBhbIPl_7M4QM&ved=0ahUKEwid5Kbz_I2VAxXSYEEAHRc_MzwQ4dUDCBI&uact=5&oq=tig+lassen+aluminium&gs_lp=EhZnd3Mtd2l6LW1vZGVsZXNzLXZpZGVvIhR0aWcgbGFzc2VuIGFsdW1pbml1bTIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBhAAGBYYHjIGEAAYFhgeMgYQABgWGB4yBhAAGBYYHjIGEAAYFhgeMgYQABgWGB5I9DhQ_QhY7zJwAXgAkAEAmAHbAaAB5wiqAQU1LjQuMbgBA8gBAPgBAZgCC6ACswnCAgoQABiABBiKBRhDwgIGEAAYBxgemAMAiAYBkgcFNS41LjGgB-o-sgcFNC41LjG4B6IJwgcGMi0xMC4xyAc4gAgB&sclient=gws-wiz-modeless-video#fpstate=ive&vld=cid:653f4589,vid:0AszDP3zP_c,st:0
    • Ja, dat zat er eigenlijk al aan te komen, Russel gunt kimi het licht in de ogen niet.
×
×
  • Create New...