Ga naar inhoud


openbox s9 MGcamd


naco

Aanbevolen berichten


Ik heb al heelwat tips opgevolgd , diverse forums bezocht maar werken ho maar , bij opstarten zie ik wel mgcamd start maar beeld blijft zwart.

 

Bij Cccam kun je n line ook activeren geeft ook online aan maar dat is het dan.

 

Mgcamd config in box is ook niet te bewerken , je komt niet met ftp programma in de box bij root vd software.

 

ip box en 0000 pw kun je alleen gebruiken voor zenderlijst , CCcam config , prior list constant cw en mgcamd config en enz verder kun je box niet in.

 

Ik geloof eigenlijk ook niet meer dat de box op protocol 525 werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat jullie willen doen, bij mij werkt het gewoon.

Zowel de CCcam client met een N line en de MGCamd plug in.

Getest met mijn kaart in Fausto

en fausto als server op mijn laptop.

Als ik nu in het infoscherm kijk als ik RTL4 kijk staat er Newcamd, en ik kijk terwijl ik schrijf.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een hele reeks pogingen gedaan om mgcamd aan werken te krijgen maar zonder s6.

Alles wat ik maar heb kunnen vinden heb ik al geprobeerd , met dm box is het geen enkel probleem , maar newcamd 525 protocol met mgcamd client loopt niet.

Je kan de config vd mgcamd ook niet bewerken in de box , mgcamd lijn erin is geen probleem.

 

Heb als hobby , amiko alien , loopt prima , dreambox loopt prima , openbox Cccam loopt prima maar mgcamd niet , amiko dm boxen kun je ook makkelijk via

dcc via ftp bewerken maar die openbox dozen niet of beperkt.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn testje met MGcamd.list, daar staat in:

 

 

CWS = 192.168.1.41 25050 test test 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

 

Dat werkte

 

en in CCcam.cfg

 

 

N: 192.168.1.41 25050 test test 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

 

werkte ook

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allebij ook geprobeerd , zonder resultaat , moet cardreader uitstaan , met kaart in de ontvanger heb je gelijk beeld , lees ook op andere forums

dat de kaart reader uit moet worden gezet , maar dat kun je in menu niet uitzetten.

 

Dit is wel clone openbox s9 , zou dat het verschil maken , heb chip wel flashed naar originele ontvanger draait op laatste originele firmware.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat hoort geen verschil te maken, ik heb hier ook nog 2 dreamboxen staan met CDNL en TVV smartcards en dat werkt goed zonder de kaartlezer uit te schakelen.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het ook, ook met een CD kaart in de lezer en irdeto op fausto op de laptop, niets kaart uitschakelen

klinkt eerder al een foute ignore list, replace.list (daarvan heb ik ook al diverse onzinnige gezien) prio oid

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...