Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies. Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy    Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Registreren op sat4all.com is gratis. Als je registreert kan je gebruik maken van veel meer functies zoals de uitgebreide zoekfunctie, het plaatsen en beantwoorden van berichten, berichtnotificaties ontvangen als iemand een bericht geplaatst heeft in een forum dat je graag volgt, je kunt een persoonlijk profiel aanmaken en direct met andere leden communiceren. Wordt dus nu lid!

Foto

svcd afspelen

• Login om te beantwoorden
3 reacties in dit onderwerp

#1 Offline boes80 - Geplaatst: 19 december 2002 - 14:19

boes80

Sat4all Freak

• Leden
  • 708 berichten
Met welk pogramma kan ik een svcd afspelen in de dvd van de computer, in wmplayer 9 lukt het niet, daarmee kan ik wel een vcd mee afspelen. Besturingssysteem ME

#2 Offline Psychosammie - Geplaatst: 19 december 2002 - 14:57

Psychosammie

Sat4all Core Member

• Leden
  • 5336 berichten
Je kan hem wel afspelen met powerdvd. Maar het ziet er niet uit want de resolutie is voor TV.

Beetje offtopic misschien maar ik zou Windows-ME vervangen door 98-SE. ME is de beroerdste versie die Bill ooit gemaakt heeft.

Suc6
Het leven is draaglijk zolang je er de humor van inziet.
René Goscinny

#3 Offline boes80 - Geplaatst: 19 december 2002 - 16:36

boes80

Sat4all Freak

• Leden
  • 708 berichten
powerdvd geinstalleerd, maar is een xp programma, computer begon rare kuren te vertonen, dus er maar weer afgemikt, andere suggestie, behalve een dvd te speler te kopen???

#4 Offline chevrolet - Geplaatst: 19 december 2002 - 16:56

chevrolet

Sat4all Freak

• Leden
  • 1052 berichten
Nee niet gelijk een DVD speler maar eerst eens kijken bij www.vcdhelp.com hier vind je:
Chinematograph/DVD genie/videolan/Maximus/Elkart.
Probeer het daar eens mee.
suc6
V8
"fortuna vitrea est"
VU+ Duo

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht