Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.978 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 292 weergaven
    • 0 reacties
    • 437 weergaven
    • Sat4all vriend

[4,8°E] Hoog bezoek in Slovakije ?

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 481 weergaven
    • Sat4all vriend

[24.5ºW] Golf : Vivendi Cup 2010 (DVB-S2 en HD)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] A party in Coronation Street !

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 298 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] Reportster bij Radius House 51

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 282 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] Militair voor een mooi gebouw in Engeland

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 324 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 323 weergaven
    • 0 reacties
    • 353 weergaven
    • 5 reacties
    • 665 weergaven
    • Sat4all vriend

[33ºE] Knappe Roemeense reportsters

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 703 weergaven
    • 0 reacties
    • 293 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 417 weergaven
    • Sat4all vriend

[10ºE] Demonstratie frankrijk [foto]

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 556 weergaven
    • 0 reacties
    • 488 weergaven
  1. [07ºE] Testkaart FITA [foto]

• 0 reacties
    • 347 weergaven
  2. [16ºE] mevrouw spreekt

• 0 reacties
    • 302 weergaven
  3. [07ºE] poolse reporter

• 0 reacties
    • 258 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven

• In Catral, Murcia moet de lnb 20 graden schuin staan. Dat is dus 4 strepen want elke streep is 5 graden. Als je achter tegen de lnb aan kijkt moet hij met de wijzers van de klok worden meegedraaid.
    • Ik bedoel 2,5 streep op de schaalverdeling van de lbn klem.  Wij zitten ter hoogte van Catral (regio Murcia) met een 80cm schotel.
    • +2,5 graden is veel te weinig of bedoel je 2.5 streep op de schaalverdeling van de lnb-klem? Waar zit je ongeveer in Zuid-Spanje want dat bepaald hoe schuin de lnb moet staan.  Heb je een 65cm schotel of een 80cm schotel?
    • Ik heb een enkele lnb, op +2,5 Graden, voor Astra 3 op 23,5   Het vreemde is dat het beeld (signaal en sterkte) prima zijn, maar op het moment dat de Travel-Vision R7 klaar is met optimaliseren het beeld - dus ook de signaal en sterkte - helemaal verliest. Als ik de schotel opnieuw laat zoeken, dan geeft hij meteen beeld, nog voordat de schotel heeft bewogen. Maar na fijn tunen, alles weer weg... Ik heb de verbinding met de sat tuner direct verbonden met de lnb, maar ook dat gaf geen beeld... Travel-Vision geeft aan dat de module uitgenomen dient te worden als na het optimaliseren het beeld weg valt. (zoals bij mij) maar ook dit helpt niet.
    • Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen. Ze plaatst een advertentie in een lokale krant met de tekst:   MAN GEZOCHT! MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (rond de 70), MOET MIJ NIET SLAAN, MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ, EN MOET GOED IN BED ZIJN! REAGEREN IN PERSOON ZELF.   Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop ziet, opent ze de deur. Voor haar ziet ze een oude grijze man zonder armen en benen in een rolstoel. "Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw verschrikt, "Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!" De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"! Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!" Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!" Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog steeds goed in bed"? De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach vraagt hij; "je mag 1 keer raden hoe ik op de deurbel heb gedrukt zonder armen en benen"?
  • Nieuwe aanmaken...