Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.964 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 474 weergaven
    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 1 reactie
    • 503 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 400 weergaven
    • 1 reactie
    • 674 weergaven
    • 1 reactie
    • 520 weergaven
    • 0 reacties
    • 329 weergaven
    • 2 reacties
    • 583 weergaven
    • 0 reacties
    • 453 weergaven
    • 1 reactie
    • 507 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 451 weergaven
  1. Zwemmen

• 2 reacties
    • 827 weergaven
    • 1 reactie
    • 344 weergaven
    • 2 reacties
    • 540 weergaven
    • 1 reactie
    • 361 weergaven
    • 0 reacties
    • 412 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 416 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 347 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 669 weergaven

• Ik heb al bewezen gekregen dat het wel degelijk een Viaccess ORCA kaart betrof.. In de serienummering zit wel degelijk een coderingstype..  33 xxxx Viaccess 12 xxxx Nagra 128 57x xxxx Seca ‘3’ Canal Divitaal 130 57 xxxxx Seca ‘3’ TV Vlaanderen  
    • van openvix is er zeker eentje met vele skins in aanbieding
    • Maar voor de quad 4k pro  is toch een image van open pli voor. Tenminste als ik daar bij de downloads kijk staat ie er gewoon tussen. Is nog wel in ontwikkeling   
    • Ik heb mij toch een President washington aangeschaft en een sirio boomerang en hoor nog genoeg, echt heel leuk weer!
    • Volgens mij is het hier fout gegaan!   Dat iemand een witte kaart krijgt betekend nog niet dat het Viaccess is.   Uiteindelijk maak het helemaal niks uit hoe het kaartje er uit ziet, het gaat om de chip.  Men had moeten vast stellen wat de ATR aangaf en dan pas kun je zeggen welke kaart het was.    Ik geloof niet dat Canal Digitaal hun klanten zomaar viaccess kaarten gaat sturen die overigens alleen aan 1 bepaald soort ontvanger gekoppeld kunnen worden. Dus de kans is heel groot dat het wel degelijk een nagra (seca) kaartje was zelfs al ziet die er anders uit.
  • Nieuwe aanmaken...