Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7404 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 598 weergaven
  1. geen ned 1,2,3 en canal +

• 2 reacties
    • 773 weergaven
  2. help

• 3 reacties
    • 756 weergaven
  3. Philips 6072

• 1 reactie
    • 445 weergaven
    • 5 reacties
    • 811 weergaven
  4. Geen playboy tv

• 12 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 634 weergaven
  5. Premiere direkt en Premiere Ero

• 1 reactie
    • 593 weergaven
  6. fout gegaan bij patchen

• 0 reacties
    • 472 weergaven
  7. steek smartcard in kaartlezer 1

• 11 reacties
    • 3.1k weergaven
  8. philips met opriginel seca module

• 1 reactie
    • 622 weergaven
  9. help dst5816/03g insert smartcard

• 3 reacties
    • 654 weergaven
    • 8 reacties
    • 1k weergaven
    • 6 reacties
    • 593 weergaven
  10. welfe firmware?

• 2 reacties
    • 716 weergaven
  11. hoe zet ik mijn egp uit

• 6 reacties
    • 581 weergaven
    • 12 reacties
    • 935 weergaven
  12. Lookerflash

• 1 reactie
    • 586 weergaven
  13. Philips problemen

• 1 reactie
    • 714 weergaven
    • 6 reacties
    • 534 weergaven

• Tonski wat dacht je er van om een goede wereldontvanger  mee te nemen ?
    • @Drs. IJzerbout, In welke tijdzone zijn bovenstaande tijden aangegeven? Het lijken mij de tijden voor GB, gezien de pm tijdnotatie. Dit zouden de Nederlandse tijden zijn.
    • Ik heb 3 verschillende werkgevers gehad en ben daarna voor mezelf begonnen en doe dat inmiddels al weer ruim 20 jaar. Niets meer te maken met grappen en grollen van werkgevers en gaat het goed dan is dat aan jezelf te danken en verdien ik zelf ook goed geld, gaat het slecht dan is dat ook gewoon je eigen schuld en verdien je ook minder. Ik zie wel telkens verschuivingen in de markt, dan is het druk in de inbraakbeveiliging, dan is het druk in de brandbeveiliging, dan weer met camerasystemen of in de databekabeling maar door verschillende soorten werk aan te kunnen blijf je gewoon altijd bezig. Kreeg zojuist een aanvraag binnen om 86 noodverlichtingsarmaturen te gaan vervangen (de meesten op 6m hoogte) maar ook dat is werk. Wat op dit moment opvalt is dat ik van architecten veel tekenwerk krijg.  Eigenlijk werk wat ze prima zelf uit kunnen voeren maar blijkbaar toch liever bij ons onderbrengen.  Maar ach ipv. na een dag werken voor de TV te gaan hangen even de computer aanslingeren, wat tekeningen maken of aanpassen en de volgende dag samen met de factuur versturen dat is toch ook best een leuke bezigheid.
    • Met mediaplayer classic krijg ik de volgende codec info te zien:   Video: MPEG4 Video (H264) 1280x720 59.94fps [V: h264 high L3.2, yuv420p, 1280x720] Audio: AAC 48000Hz stereo 30kbps [A: aac he-aac, 48000 Hz, stereo, 30 kb/s]
    • Ik heb 'm inmiddels zelf ingelezen.. maar idd zelfde beeld. Ik heb het gestreamd naar VLC, dan krijg ik brokkelend geluid te horen maar geen beeld op de computer terwijl VLC ook aangeeft dat het AVC (H.264) is.     Ik weet niet wat ze hier hebben uitgehaald maar het bitrate per zender is 500 Kbit/sec.  Dan lijkt het me toch logischer dat ze voor HEVC zouden kiezen en dat is nog extreem weinig. 
  • Nieuwe aanmaken...